Sara Claesson -

sammanfattning av det gågna året

året som gått har bjudit på en hel del både bra och tråkiga saker. En sammanfattning av det gågna året:
Under våren träffade man en hel del härliga människor som sedan blev underbara vänner och en av den skulle visa sig bli min nuvarande pojkvän. Under våren var det en hel del festande och det hände en hel del tråkigheter bland familjen och bland vännerna. Det bland vännerna har det mesta löst sig till det bättre medans det i familjen fortfaraned pågår men som nu är lite lättare att acceptera.
Under sommaren så blev jag och håkan ett par, vilket känns helrätt. vi alla var ute i stugan en helg vilket var hur skönt som helst, de är nog sista gången man sätter foten i den stugan. vi hade även en minnesvärd helg i kungshamn med jonatan och emma.
Under hösten/vintern så har skolan gått jättebra, klarat alla kurser och examen har jag i handen om ca 3 veckor. Lyckats få ett jobb som jag börjar på i februari och allt har bara rullat på. Nu inväntar jag examen....

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: