Sara Claesson -

living in my dreamworld

sitter hemma hos håkan med hans ena katt, maja, vid mina fötter. han är dundertrött så han har gått och lagt sig, ska göra honom sällskap om en stund men är inte så trött än att jag skulle kunna somna. den blev en litet impulsbesök till bongo igår. håkans väns lillebror,  frippe, skulle ha avskedsfest där. han flyttar snart till tjeckien och ska plugga till läkare. så jag önskar honom all lycka därnere.
emma och jonatan kom till mig på kvällen och vi satt och snackade och fick svar på en hel del frågor som vi undrade allihopa.  det var väldigt trevligt och jag har fastnat för de två prickarna. de är härliga människor.  jonatan skulle gå brevid på sitt nya jobb så han stack iväg vid halv elva tiden. jag och emma han prata igenom en hel del inna håkan kom fårn jobbet för att hålla oss sällskap. vi drog iväg till bongo och där var det inte mycket folk men vi hade riktigt trevligt iaf. jonatan kom och gjorde oss sällskap sen den sista halvtimmen. men en härlig kväll med mycket trevligt sällskap. jag är definitivt nöjd :)
jag fick ett svar på en fråga igår som jag blev väldigt glad över. jag kommer vänta lite med att berätta om det men det är bara positivt.
jag vet att jag skriver det i nästan varenda inlägg, men jag är så väldigt lycklig med min håkan. han är helt underbar. vi har inte vart ihop jättelänge men det känns så rätt ändå. känns som om man lever i en drömvärld och går runt på rosa moln. jag har inte riktigt förstått det än, att jag har honom, utan det känns fortfarande som om man lever i en drömvärld och att man nyper sig själv ibland i armen bara för att man ska förstå att det är sant.
// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: