Sara Claesson -

let´s waste time

dagen idag har varit bra, inget jag kan klaga på egentligen. praktiken har fungerat jättebra, vi var 6 personal på 3-4 patienter så det har verkligen varit väldigt lugnt. det värsta som finns är att sitta av tiden när man vet att man har andra viktiga saker som ska bli  gjorda. så tack och lov att denna handledaren var så snäll att vi fick gå hem tidigare.
jag har haft en liten depp/funderar dag idag vilket har tagit sin energi. deppigheten beror med stor sannolikhet på att jag håller på att åka på en förkylning. lär märka om jag får det imorgon eller inte. brukar ta ett dygn för mig innan jag vet med säkerhet. sen har mina leder inte varit bra idag, de har gjort fruktansvärt ont och svullna som sjutton. jag vet att man inte ser ut som det men jag har kännt mig som en liten vandrande michellingubbe. de har gjort lite ändringar i mina mediciner vilket gör att jag inte vet resultatet och hur det fungerar förens om ca en månad. så jag får dras med detta ett tag till. jag är oftast inte orolig för min hälsa men just nu har jag en liten liten klump i magen. för mina blodvärden är inte helt okej och de har pendlat den senaste tiden. jag hoppas verkligen att de stabiliseras snart. men sen kan jag oroa mig i onödan med för om läkaren tyckte att de avviker för mycket tillfället skulle han höra av sig på något sätt.
jag har suttit med artiklarna till vår uppsats vi ska skriva nu under hösten och de verkar bra. det som oroar mig bara är att det är så oorganiserat och att folk inte läser eller har koll på vad vi ska göra. allting löser sig sålänge man har en bra grund att stå på. men just nu känns det som om det har blivit en ordentlig jordbävning. man säger att man har koll och vet men man går emot det man sagt genom sina handlingar och det kan ställa till de lite. ge oss massa extrajobb. men jag hoppas att det löser sig ganska snart när vi ska träffas och disskutera.
det är skönt att träffa pojkvännen och vännerna för de får mig att slappna av och släppa allt. även om det handlar om sms, telefonsamtal eller att ses så ger allt en liten andningspaus. det är verkligen guld värt, NI är guld värda!
Jag har mina fixideer och det är bara att stå ut eller säga ifrån, vilket kan behövas ibland.  men de där fixideerna håller på att arbetas bort. så snart så är de borta.
ska strax lägga mig men sitter och tänker på imorgon. längtar efter att få slänga mig i älsklingens famn och bara vara. saknar honom som alltid! han är en stor guldklimp för mig, går inte att få en bättre pojkvän. inte enligt mig i alla fall. <3

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: