Sara Claesson -

Lexus IS 250 och Mustang GT på samma dag... Underbart

vilken dag det har varit. pojkvännen var iväg och provkörde en Lexus IS 250 och jag fick äran att hänga med. vilken bil säger jag bara.  när han accelererade till 180 kändes det som om man körde i 90, det var så tyst i bilen att man inte förstod att det var en bil man körde och bekvämligheten.. oj oj oj.. där snackar vi bekvämlighet. så jävla skön att åka med. jag fick inte nöjet att köra men kommer göra detta framöver. det är ett måste på min måstelista. 
blev en tripp till mullsjö till karin, björn och deras familj. kollade på idol och kändisdjungeln och hade det väldigt trevligt. blev en tur i björns mustang med. jävlar vilken fart och vilken motor. det kittlade sådär i magen som det gör när man åker balder på liseberg. sån härlig känsla. men måste säga att Lexusen står högre i mina ögon. mustangen kan man nog tröttna på om man kör den dagligen men inte Lexusen. 
men det har varit en väldigt trevlig dag och imorgon väntar jobb i habo. mamma behöver hjälp att köra skräp till tippen och fick nys av att håkan hade en dragkrok på bilen. så det är bara att tacka och hjälpa till. men ska bli kul att träffa dem igen. snart blir det sängen med sötnosen men först en bild på den fina skönheten, (inte håkan denna gången)
 
Mustang GT
Lexus IS 250
// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: