Sara Claesson -

The minor fall and the major lift

vaknade upp jämte älsklingen imorse. jättemysigt och fick avnjuta en tidig frukost med honom :) sen har jag suttit och pluggat hela dagen. känns som om man börjar bli färdig med uppsatsen, eller iaf utkastet av den.
men sen har de vart en riktigt konstig fortsättning på dagen.
skulle koka kaffe men kunde sen inte öppna kaffekannan. mina fingrar ser ut som små prinskorvar och det gör lite ont, så jag fick gå över till grannen om hjälp. gubben var så snäll så och skrattade lite gott. :) kul att man kan glädja någon.
senare fick jag ett samtal av en som jag verkligen inte trodde skulle ringa till mig. hon befinner sig i en situation som jag vart i. men de kändes riktigt konstigt och speciellt när man är oförberedd på de. men de var väl bra att jag kunde hjälpa henne....
sen har min lilltå krampat från och till hela kvällen. ser jättekul ut när den nästan ställer sig rätt ut.

haha..nu när jag läser det jag har skrivit kan jag inte mer än att skratta. dagen har vart bra trots att den vart lite speciell. men de är la tur att de aviker lite från det normala med :)
nu blir det snart sängen för att samla krafter tills imon. anatomiböckerna kommer vara uppslagna hela dagen och jag ska flitigt plugga in hur nerverna fungerar, njurarna och dess funktioner samt hur kiss bildas. mkt spännande dag framför mig vill jag säga. haha

her beauty and the moonlight overthrew you

menningen är lite speciell..

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar rufus wainwright. men han har en annan mening i en låt (instant pleasure) som är skoj...



sv:

du är ond ;D det är okej, lite bättre än igår. skönt det. hur mår du babe? puss



Postat av: Anonym

just det... meningen också.



I dont wan't somebody to love me, just give me sex whenever I want it...

2009-11-27 @ 11:40:49
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: