Sara Claesson -

Mardrömmar

Jag kan drömma riktigt konstiga drömmar vissa nätter och inatt var en sån natt.
jag drömde om att pojkvännen hade tillagat mig och åt från benen och från armarna och att jag var medveten hela tiden detta pågick. det kom även en massa blod när han åt.
tänk er in i det scenariot.
när jag sedan vaknade, precis innnan man ritkigt kan orientera sig, såg jag en massa blod på händerna och även på armarna. förstå paniken jag fick i det ögonblicket. jag trodde att något ätit på mig och letade efter tuggmärken på armarna och på benen. jag hade verkligen panik innan jag fattat vad som hade hänt.
jag hade på ngt vänster slagit i näsan när jag sovit och fått näsblod och även lyckats slå upp såret på handen. vilken lättnad det blev när jag fattade allt :)
så det kan gå ibland...


// sara

Kommentarer
Postat av: [LOADED GUN]

hu vilken HEMSK mardröm. jag hade avlidit. det var nog bland det värsta man kan drömma känns det som... ;( tack för idag gumman. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: