Sara Claesson -

Iàm working on a dream, and sometimes it feels so far away, but i know it will be mine someday

det har vart en skaplig dag.
hade en jättetrevlig lunch me jennie, linnea och victor på pallas athena och ätit god buffé.
blev ytterliggare en liten stunds plugg på biblan och sen hem. är ganska skönt att vara hemma och man har allt man behöver här såsett.
men det är mkt att tänka på och som hänt runtomkring mig nu de senaste dagarna. vet inte om jag kommer att fixa tentan på lördag. känns att de behövs ett mirakel om man ska fixa den.
kan inte dra på de så mkt länge tar ju fasiken snart examen så måste ha den gjord.
men några chanser har man ju på sig.
men men det är en ny dag imon. hoppas den blir bättre än de två senaste dagarna.
om inte får ni låsa in mig på psyket!

// Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var trevligt att se dig med gumman! och house är bäst. jag borde fasen vara med i diagnos okänd, haha. lycka till med pluggget nu, det fixar du gumman. puss

Postat av: Anonym

jaja, ni är bihang men ni är fina sådana :o)

2009-03-05 @ 11:05:31
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: