Sara Claesson -

I`am sorry

haft en skön helg trevlig helg men med mycket tänkande och gråtande. tur att man inte skäms för något när man är med dessa två personer.
fredagen började med att bila ner till kalmar och träffa andrea, blev utgång på bistro tror jag de hette. det var sådär. vi hade de trevligt men de cvar ju knappt något folk ute.
lördagen blev en lugn dag med mcdonaldsmat, shopping och melodifestivalen.
thank god att caroline af uggla inte gick vidare. jag hade skämts.
men de var de roliga nyheterna

M, släkting till mig har troligen metastaserad cancer, allts den har spridit sig i hel kroppen. ska upp till linköping och strålbehandlas inom 14 dagar. känns väldigt tungt och det kommer bli en svår tid

J, jag förstår att du är sårad och lesen men jag önskar dig verkligen all lycka! det gör jag verkligen!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så stark vännen min.

Postat av: Anonym

jag förstår det hjärtat. men det är du inte. snarare tvärt om. ses sen. puss

2009-03-16 @ 12:44:21
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: