Sara Claesson -

cheap monday to go to a thuesday

haft en någotlunda bra dag. börja ramla in saker som ska göras. känns som om man ska hålla sig sysselsatt  för att de ska bli lättare. men det går.
 
var uppe på a6 innan och fixade lite. blev tillslut, vit baströja, vit baskofta, hårfärger, skor, saxar, lampor.
min lilla taklampa gick sönder och det blev mörkt bara sådär. fatta att man blir chockad så köpte lite extra ifall om att.
åkte till jennie och fixade mig och minna fina i håret. skönt att få bort utväxten :P
skulle sluta med en chitee men blev sen mat på max och en massa tjat.

vad glad jag är över de små liven. att de orkar med allt snack! tack så jättemycket verkligen! uppskattar de!
är hemma nu och ska strax dra mig till sängen. måste orka med plugget imon. även om det inte går att koncentrera sig så är de likaväl att tvinga sig. vill inte har mer tentor efter sig.

ser fram emot lördagen. ska bli riktigt roligt. får la se till att man inte är en glapkäft och guldfisk. du kommer ju dränka dig själv, fick jag höra. av lilla jennie. och stackaren klippte sig i fingret idag. tycker verkligen synd om henne. hon mådde verkligen inte bra av det! lovar det blir bättre,,,

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag höll verkligen på att både svimma och spy pga det jäkla fingret. tittar jag på det nu så mår jag alldeles illa. och tack själv för igår. vi hade trevligt.

Postat av: Victor

Haha, hur ska du inte bli glappkäft när du har alkohol innanför tröjan? :D

2009-03-17 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: