Sara Claesson -

the needle tears a hole

om jag ska vara helt ärlig har jag haft ett par helvetesdagar sen i torsdag. jag vill inte påstå att man leker med ens känslor på det sättet men det är väldigt mycket velande. vilket har sårat mycket mer än den personen nog förstår. som sagt personen i fråga förstår nog nte ritkigt allt. när känslorna mina är inblandade så påverkas hela mitt mående. jag har inte sovit mer än max 14 timmar på 4 dygn, har inte alls fått i mig mycket mat och haft svårt att vara den gamla glada sara. den personen som var så bekymmerslös. måste säga att hela denna våren har vart fuckad för båda mig och mina närmaste. det har vart en riktigt helvetesvår. jag hoppas innerligt att sommaren blir bra.
tack alla mina guldklimpar för att ni stöttat mig i allt sen i torsdags. ni är verkligen guld värda, speciellt två stycken. ni är helt underbara och jag är så tacksam för att ni finns. vet inte riktigt vad jag ska göra för att återgälda allt...

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver inte tacka, det är en sjävklarhet. promenad sen då hoppas jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: