Sara Claesson -

talking to myselfe again, this time i think i get thru

vilken helg. jag kan verkligen inte klaga. så underbart kul och ändå så avslappnat. detta behövde jag verkligen.
midsommarafton blev väldigt rolig. andrea, ivana och jag fixade med maten och allt därtill. en riktigt stor buffe så folket hade inte mage att klaga sen. håkan, bernad och marin kom senare och vi åt tillsammans, spelade twister, skrattade och hade en härlig balkanfest. haha störtskön kväll verkligen. med lite trevliga överaskningar ;) 
på lördagen efter att man vaknat och blivit människa igen efter koppar kaffe så kom håkan förbi på en kopp te. alltid trevligt att träffa honom. dagen slutade med att vi åkte hem till han och lagade mat med Sol och Pelmas. det bjöds på jordnötskyckling med ris och till efterrätt såg vi filmen vi hade iaf tur med vädret och lite äppelpaj och kopp kaffe. vi gick vidare hem till Sol sen och spelade det beryktade spelet Harry potter. det var ritkigt roligt. och jag måste väl nämna så herrn inte blir lesen att han hjälpte mig till att försöka vinna. inte för att jag vann men det var snällt gjort :)
blev ytterliggare en film på detta och en promenad längst med vättern i huskvarna. fick se stora spindlar och hela kroppen bara rös. fy va äckligt det var. de jävla spindlarna. död åt dem!
Håkan kidnappade mig sen till ett utskiksställe lite mot gränna. väldigt mysigt med djupa samtal och fin utsikt.
visst hände de tråkigheter och jag hoppas på ursäkt från den människan. både till mig och mina vänner men ju mer jag tänker på det ju mer flyger den där ursäkten längre och längre bort. usch hoppas personen förstår någon gång bara
nu blir det sängen och sova. snart upp och jobba och slita.

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hey, inte ens jag har spelat hp spelet. haha. din djäfvul. ses imorgon doll.

Postat av: Tapetseraren.

HP-spelet är inget jag kan rekommendera för oss som är dåliga på att förlora...

2009-06-22 @ 12:50:57
Postat av: Anonym

till tapetseraren:

hahaha men HP spelet var ju kul. det var ju inte du som förlorade störst... :P

2009-06-22 @ 20:42:01
Postat av: Sol

Nästa HPrunda kan jag vara frågeläsare så ni får en chans att vinna :D

2009-06-24 @ 15:01:33
Postat av: Anonym

sol: hehe ser fram emot nästa gång vi spelar det!

2009-06-24 @ 23:48:45
Postat av: Anonym

jag vill spela det där spelet NU! haha. får ta det snart, grilla på stranden och spela. låter fint i mina öron.



sara: ses sen. puss

2009-06-25 @ 13:03:17
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: