Sara Claesson -

sunshine it's fine I feel it in my skin, warming up my mind, I love the days when it shines

Det har vart en riktigt härlig lördag med mycket sol och väldigt trevligt sällskap. vågar nog till och med säga att det är den bästa lördagarna jag har haft på jättelänge. Det blev en picknik uppe i stadsparken. Att bara ta med sig lite att äta och ligga på en filt och bara snacka är väldigt underskattat. Ju mer tid jag spenderar med H ju mer faller jag för killen. Blev även en tur till lekeryd och äta deras glass och till hans föräldrars sommarstuga på lite kaffe.Väldigt trevliga personer måste jag säga. dom träffar jag gärna flera gånger. Denna dagen var verkligen en toppendag. Detta behövdes verkligen mitt i alla tråkigheter. Men som sagt ju mer tid jag spenderar med H ju mer faller jag för människan. Det känns så avslappnat och bekvämt. Tänker på allt från idag och verkligen längtar tills imon...

// sara

Kommentarer
Postat av: Tapetseraren

Den där H verkar vara en hyvens kille!

2009-06-27 @ 21:51:30
Postat av: Anonym

tapetseraren: den där H är en ritkigt trevligt och bra kille :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: