Sara Claesson -

ursäkta men jag förstår dig inte?!

för några dagar sen blev jag riktigt lesen över en händelse. det var en resa som skulle göras som lät riktigt rolig att göra. komma iväg lite och bara ha kul. känndes som att det skulle behövas.
men när jag inte hörde ngt från personen som höll i det började jag att undra om de inte blev något av. men de visade sig att bara för att jag sagt att:
- ja det låter kul men kommer det kosta något och hur mkt isåfall?
det var det jag ville ha reda på innan jag gav ett svar för att inte säga JA och sen skulle de bli för dyrt och då får man tacka nej. sån är jag iaf. jag vill ha reda på lite kostnads uppgifter och sånt. vilket jag inte tycler de är fel.
men de visar sig att om man ställer en sån fråga eller liknande frågor så tar personen detta som ett nej. alltså så om jag fattat det rätt:
jag måste alltså tacka JA för att du ens ska vara intresserad och ens svara på frågor. för om man ställer en fråga först så tar du det som ett nej och då är man inte intressant längre?!
ursäkta men jag fattar inte detta!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, stackars rexen. och vad tänker människan med? suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: