Sara Claesson -

muskulös vårdarbetare behövs

sitter här med en kopp tee och försöker att slappna av. har jobbat ngr timmar nu ikväll. har gått jättebra är lite seg i axlarna bara. kanske dags att komma igång med lite tränning. o ja jag vet att jag tjatat om att jag ska simma. men har börjat fundera på att det finns ju metoder där man lyfter sin egna vikt och på så sätt ökar muskelmassan sakta så kanske borde köra snt istället. för som vårdarbetare så måste man ha lite styrka i armar och mage och sen stabilitet i ryggen. och efter olyckan så thar jag inte kunnat träna med dessa övningar. men kanske dags att ta tag i de nu igen. så slipper det kosta så mkt med.

kollar på en dokumentär just nu på femman som heter "hälften man hälften träd". rättare sagt det handlar om den omtalade trädmannen. han har drabbats av ett papillon virus, som mer är känt som vårtvirus som täcker hans fötter och händer. spännande verkligen så ska fortsätta att kolla på de nu


ex på handen

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad äckligt, vad är det för virus?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: