Sara Claesson -

ett tacksamt svar

läste i en nära väns blogg och fastnade för ett stycke som verkligen var som ett slag i magen. det gick upp ett ljus att man äntligen fått ord på ngt som jag inte kunnat sätta några ord på själv.

"Jag har alltid varit en person som lätt har blivit besviken på människor.
För att jag ger mycket själv och för att jag förväntar mig mycket." -www. loadedgun.blogg.se

jag har verkligen inte kunnat sätta ord på en känsla som jag får ibland när man kännt att man ibland är själv i allt. jag tror alla har haft den känslan även om man har underbara vänner, pojkvän och föräldrar som finns där så känner man sig ibland ensam. detta är nog ganska normalt och jag har väl fattat att det är ett steg mot att man verkligen ska hitta sig själv. för jag tror aldrig att man hittar sig själv till 100 % utan man testas i olika situationer och man utvecklas men man är aldrig färdigutvecklad. om ni förstår vad jag menar. det är vad jag tror iaf
men att få ett slag i magen och få ord på vad jag undrat över länge har man äntligen fått svar på.
tack guman

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

varsågod min sköna. det är gott att ventilera ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: