Sara Claesson -

busschafförer borde pensioneras

har vart hos jennie på förmiddagen och gått lite, snackat och käkat sorbe.. hallon dessutom. mums.
när jag åkte hem så såg jag bussen komma sakta.  jag fick ta o springa och hann dit i tid.
det var några stycken som skulle på innan mig och jag skulle strax få stämpla
ställer ett ben på bussen och en utanför som när man ska ta ett steg upp
och JÄVELN STÄNGER DÖRRARNA!!!
jag kläms!
visst går dörrarna upp igen men iaf
sen har hon mage att säga att:

- du kan ju vänta ute tills jag ser dig. du får skylla dig själv?

jag bara blängde på henne och kunde inte säga ngt. det kokade inom mig.
hur fan tänker människan. jag hade lust att ge henne en smäll så hon får i lite vett i huvudet
jävla kärring!

men det var verkligen trevligt att träffa jennie

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

ha, vilken jubelidiot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: