Sara Claesson -

your lips touching mine that feeling's divine

ett inlägg som jag skrev i september -08 handlade om en tjej som var drabbad av cancer som de kallade för idioten. i hennes blgg så förstår man vilken stark person hon var. inspirerade alla och det var någon som man såg upp till. inte alls gammal utan i min egna ålder, 21år. vad som än hände som var negativ så verkade hon av vad man kunde förstå glad och såg det ur en positiv syn. allt kan bara bli bättre ungefär. hon avled senare i september men både hennes blogg, hennes fästman och hennes mammas blogg lever vidare. kan tipsa er att gå in och kolla på dem. det är ingenfara att gråta när man läser dem. tro mig det har jag gjort många gånger och jag gör det fortfarande.

madde
fästmannen

rekomderar er att kolla på det. när jag var inne på fästmannens sida så hade han lagt upp en sång som tjejen madde skrivit och spelat in. jättebra lugn låt.



I would give you my all

When I lying next to you I never want leave cause you're the air I need to breath
When I see you dark brown eyes smile at me I can't help feel so incredible
Higher you love cause

I will give you my all, and I let you know that I will never ever let you go.
There be sunshine and rain pleasure and pain I would never ever let you go

If I feeling all alone down and blue I be fine as soon as I talk to you
Each time you hold me tight I know for sure that every that that past I love you even more Can't get enough

I will give you my all and I let you know that I will never ever let you go.
There be sunshine and rain pleasure and pain I would never ever let you go

When I feel your lips touching mine that feeling's divine you're so great you make me feel so fine and I know that you mine

Cause I will give you my all, and I let you know that I will never
ever let you go. There be sunshine and rain pleasure and pain I would never ever let you go

I will give you my all, and I let you know that I will never
ever let you go. There be sunshine and rain pleasure and pain I would never ever let you go

There be sunshine and rain pleasure and pain I would never ever let you go

grattis till de insamlade pengarna, målet var 100 000 kr till barncancerfonden på tre månader, det tog endast två månader att få ihop dom pengarna och nu är målet satt högre! det kommer lyckas.!

//
sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej hu. jag klarar inte av sådana bloggar. det går ut över mitt humör hela dagen. jag blir alldeles för rörd. visst var det lätt? haha mitt lilla blondhuvud. hör av dig imorgon kväll eller lör morgon senast så att jag vet. puss

Postat av: Anonym

jag blir också påverkad. lite för mycket tyvärr ;0( hörts söt. puss

2009-02-19 @ 19:46:09
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: