Sara Claesson -

utmanningen

blev utmanad av www.loadedgun.blogg.se om att kolla i mitt 6:e album och ta fram den 6:e bilden och berätta om den. och denna bild är det alltså. minna kommer döda mig om hon ser detta. så jag får be henne blunda!




detta var alltså när jag, jennie, jenny och minna var i göteborg en helg och  hade dce skitkul och mysigt.
detta kortet är på resturangen Rumpan Bar. det är på minna och mig och minna sa nog något och gjorde en min efter de. jennie lyckades fånga det på kort och jag undra vad fan hon höll på med.
men en underbar helg var det. måste göra om de snart

nu är det så att jag har endast en kändis som läser min blogg och det är sötnosen jennie. alltså får jag ge henne en ny utmaning och hoppas hon vågar att ta an den
alltså jennie
1. kolla i ditt 2:a album
2. ta fram det 8:e kortet och berätta om de

// sara

Kommentarer
Postat av: JENNIE

men hey, det är ju typ samma utmaning, haha. men jag gör den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: