Sara Claesson -

skänker dig en liten tanke

just nu sitter älsklingen och kämpar med sitt skolarbete. jag tycker verkligen synd om han. han skulle behöva komma iväg på en 2 veckorslång semester. utan något skoltänkande och bara ta det lugnt och slappa. det tror jag han skulle behöva. det är skönt att han inte har så långt kvar på utbildningen. utan ca 1 år kvar. alltså han tar examen om han vill nästa jul.
JA MED
svårt att tänka sig att man snart är sjuksköterska. en legitimerad sådan. känns skrämmande vill jag säga.att snart ha ansvar för en hel avdelning och ta egna "beslut" osv. jag får hoppas att mitt sommarjobb gör att jag får lite självförtroende för de. klart man är nervös. något annat kan man ju inte räkna med
sen så var ju jönköpings hälsohögskola lite fel skola att välja med. de är mer inriktade på forskning än själva omvårdnad. så många kurser skulle man kunna byta ut mot praktik så man kanske får lite bättre självförtroende där med. aja. dags att fixa sig inför kvällen

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: