Sara Claesson -

shopping is a girls best friend...

.. ain´t that true??

kollade lite på
www.laredoute.se
hittade lite spännande saker till sommaren får se om man fixar hem något av de

            
tunikan är jättefin och går att använda med ett par jeans med.
den ser kanske lite mysko ut men med rätta tillbehör så är den jättefin
kan jag tänka mig


en varm sommardag är de så skönt att gå i en luftig kjol.
det svalkar. och den passar till både vardag som fest. och
ganska lagom längd.



tyckte jag var lite smått annorlunda men ändå rolig. den täcker knäna
vilket är ett stort plus

// sara



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte alls svårt. vill du länka till mig så skriver du bara jennie i inlägget och sedan markerar du den texten och trycker på knappen jämte htmlknappen och där skriver du in min adress i de båda fälten. jag brukar också klicka in att länken ska öppnas med en ny sida. förstår du? puss

Postat av: Anonym

det blir lite svårt på fre. jag har stallet plus intervjun plus att jag ska träffa emmy. men på sön kan jag... kan du? puss

2009-02-19 @ 17:27:37
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: