Sara Claesson -

ohhh friday is not so far away..

ohhh vad jag ser framemot fredagen nu.
först ska jag träfffa mormor och morfar uppe på ryhov.
ta en fika med dem medans mamma är på öron/näsa/hals
sen blir det en sväng till habo med lie kvalitetstimmar med henne
innan arbetskompisen som vi har gemensamt kommer.
har inte träffat Maria på över ett år så ska bli riktigt kul.
hon har frågat en massa efter mig så längtar verkligen.
sen blir det en snabbis hem och fixar mig innan man ska börja förfesta. wiee.
de bjudna än så länge är:

Jennie, Jenny, Minna, Victor, Linnea, Veronica

hoppas alla kan/vill komma. blir en liten mysig förfest men självklart så kan flera om de vill komma
Längtar, Längtar. Längtar
var så länge sen man var ute

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit. vad senil jag är. jag hade totalt glömt bort fredagen och bokat in annant nu. förlåt. jag är kocko ;0( puss

Postat av: Anonym

vi sa egentligen att vi bara skulle vara tjejer men äsch, vill du vara med? vi är här på fredag. vore skoj. puss

2009-02-24 @ 14:54:33
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menar ni så klart.

2009-02-24 @ 14:56:29
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: