Sara Claesson -

It was a good night yesterday, a really fun one

hade en bra kväll igår. det var riktigt kul.
var hemma hos jennie och fixade oss innan de resterande kom och till slut var det jennie, sofie, sandra, minna, veronica, jim, linnea, victor, jag samt den lilla pirayan till hund och han ben.
det var ritkigt roligt och vi började spela sanning och konsekvens för vuxna tror jag det heter. eller bara sanning och konsekvens och fyy fasiken för de uppgifter man fick göra.
minna skulle härma någon i sällskapet och kom då på min fågeldans jag gjort för ett tag sen. det var lite kul att se någon annan göra det.
sen fick jag även en dum uppgift

 " .....gå till grannen och säg att du är dålig i magen och fråga om du kan låna en toalettrulle...... "

kan ju säga att klockan var sådär 23 på kvällen. men bara trampa iväg och fråga. hon blev riktigt förvånad men självklart så lyckades jag charma henne och fick låna en toalettrulle. haha
blev sliver/harrys sen men de var sådär. trodde verkligen att sliver skulle vara större än vad det egentligen var och att de skulle vara mer folk än var det var. det var ju både löning och fredag. men icke. det var lite folk vill man säga. men vi svängde våra lurviga och hade det jättekul.

så idag blev det en lugn dag med en promenad bort till max för att äta sen en promenad hem. stannade vid rocksjön och kikade på en enorm svan (tror vi det var, eller en blandning mellan canada gäss och svan för den verkade inte renrasig iaf ) som halkade runt ute på isen.. men de var kul att träffa minna idag och vädret var så fint. dags att ta sig lite att äta.  börjar bli hungrig igen

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: