Sara Claesson -

flundringar

sitter och funderar på ett av mina jobb. får inte så mycket tider därifrån längre och man undrar vad de har i huvet. ska de avpoletera mig? isf av vilken anledning? för jag har inte gjort något fel förutom att jag sagt min menning när någon speciell situation dykt upp. men ska man inte kunna få sga sin menning? är det där skon klämmer? eller är de så att de inte finns så mkt att göra där att de inte behöver ta in massa extrapersonal? men isf hur kommer det sig att två timmisar jobbar jättemycket?
jag undrar hur de tänker. och va de ska göra. tror jag måste snacka med en av dem idag som är ärlig mot mig iaf. och är utgången negativ får jag la söka annat isf.
dags att ta en powernap innan jobbet

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: