Sara Claesson -

en dag har gått

det känns bättre nu vill jag säga. det känns mycket bättre
nu är det bara att kämpa på. det ska bli bra!

var och fikade med jennie idag på det franska cafeet. jättegott kaffe de har där. med lite sting i
vi pratade och pratade och pratade. men de blir så när man inte setts på länge.
lovade att fixa två filmer till henne så håller på med de nu.

ikväll blir de la melodifestivalen i bakgrunden och skrivande på etiken. vill ha det färdigt även om det är lördagkväll och folk frågar att ska du göra sånt en lördagkväll?! ska inte du ut och festa
nej tack inte idag. idag ska jag plugga
de ä la dags att sätta igång.
ta ansats och skriv!

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du raderade det. hm. jag kan tisdag och torsdag i nästa vecka så kolla med dem. hur mår du?? kram

Postat av: Anonym

http://loadedgun.blogg.se/2009/february/-utmaning.html#comment



du är utmanad av mig. använd ovanstående adress för mer info.



allt gott / jennie

2009-02-09 @ 12:02:46
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: