Sara Claesson -

and I thin it is a sin

satt och tänkte lite på resemål och sånt jag skulle vilja åka till:

Mauritius - har alltid velat åka hit. det verkar så mysigt och så är de varmt :D en riktig tropisk ö

Sydafrika - har hört såna otroliga historier här ifrån och folk som vart här säger att de vill åka tillbaka. det enda som gör mig nervös är hur det funkar med själva politiken och kriminalitet osv. det är la de man är nervös för annars så skulle det vara ritkigt spännande

Australien - hit kommer jag att åka och hälsa på  släkten. det måste jag bara. så då blir det melbourne och hälsa på min ena morbror och sen mount Isa och hälsa på min andra morbror och träffa kusinerna. sen självklart vill jag åka kusten upp till norra delen och se korallreven osv. den resan ska bli av!

Asien - skulle vilja backpacka här. åka runt och verkligen uppleva kulturen och inte ha något direkt bestämt vad som ska hända.

Japan - Tokyo har jag alltid velat åka till. fränt med den kulturen som de har där. skulle vilja uppleva det

London - också ett ställe som jag verkligen vill åka till och den resan blir nog av snart. om inte nu i vår så antagligen i agusti

Dublin - verkar så mysigt. kan tänka mig sitta på en pub i dublin och bara ta det lugnt (inte dricka öl så klart utan ngt annat alkoholhaltigt).

Grekland - sol, bad, vita hus, shopping och god mat kan man be om mer??

Lettland - jag har alltid längtat tillbaka och jag vill tillbaka. vill träffa alla ungar igen och se hur mycket de har växt. för nu är de inte några 9 åringar utan tonåringar

Italien -  åka till rom och gå där. bara ta det lugnt sol och bad

Island - självfallet vill man hit och rida islandshästar i det landskapet, bada i varma källor. hoppas inte ön går under bara :S

Brasilien - spännande

Miami - skulle vara skitkul

Las Vegas - skulle vara skitkul men då får jag fasiken bli miljonär innan.

// sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: