Sara Claesson -

Allyou need is...

LOVE!!



det var alla hjärtans dag igår och det böev en väldigt avslappnande dag. det blev god mat loch efterrätt. jag stod för middagen och johan för efterrätten. skulle laga hasselbackspotatis och inbakad fläskfile, men när han fick reda på att jag aldrig lagat det innan så ror jag han blev lite nervös :P hihi
men det blev lyckat och gott. sen var han duktig med efterrätten, den var god den med ;P
kollade på filmen sexdrive. ganska rolig men humorn var så dålig att man skrattade åt den. slutade kvällen med en drink, teé och lite fia med knuff. som johan vann självklart. men jag skylle rpå färgen på spelpjäserna. när jag hade blå färg så gick det åt helsike men när jag hade grön så vann ja. det måste ligga något i det. tycker jag
men det var en lugnoch avslappnande dag somvi ägnade åt varandra.:D

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys. och tack gumman. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: