Sara Claesson -

Rap das armas, läderjacka och adiddas mjukisbyxor...

Sicken härlig dag det har varit idag. ANATOMIN är AVKLARAD! så nu slipper jag den skiten. känns som en jättetyngd luft från mina axlar och den där klumpen som lurat i min mage är borta... eller ja snarare bytt till en annan klump, men den väger inte alls lika mycket.
Umgåtts med min lilla plutt idag, som har vart duktig och bytt till vinterdäcken på sin bil, hahaha så svettig han var när han kom upp. men det är bra att han får jobba lite ibland (citat från pappa). Haha han säger bara såna saker till dom han tycker om så det ska tas bra :)
Lagat lite mat, spelat lite kort och så nu på kvällen jättemysigt. Så nu ska jag ladda inför julbordet ikväll samt spelkvällen. Ohh vad jag ska slå håkan, ska gå i maskopi med Jonatan och Emma. Ohh vad han ska förlora! haha

Att se Håkan glida i sin BMW med adiddas mjukisbyxor och läderjacka med Cidinho & Doca - Rap das armas på högsta volym och verkligen digga den med högerarmen. det var pricken över i:et för denna kvällen! haha





// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: