Sara Claesson -

tre härliga dagar tillända

Sitter hemma i H:s lägenhet just nu och tänker. Han jobbar kväll och jag sitter och väntar på att han ska sluta. ca en timme kvar.
haft helt underbara dagar med honom, ända sen i onsdags. Han kom och hämtade mig hos jennie som precis fixat mitt hår. Nu är man inte en blondin längre, och jag älskar det. Trivs i mörkt hår. Så vi åkte hem till honom, köpte med oss en pizza och öppnade upp en flaska vin. alltid lika mysigt. vi kom in på ett ämne där vi pratade om våra släkter och familjer. stora delar av min släkt är inte riktigt normal om man säger så och det är skönt att veta vart han står och vad han tycker om dem. Så för mig var det samtalet väldigt skönt.
Sen i torsdags åkte vi iväg till åbäket och tog ut honom på en promenad. Sen åkte vi ut till hans pappa och tog en snabbfika i solen. Vilken härlig stuga de har, nära till en sjö, lagom stort, precis som en stuga ska vara och de har massa kottar som springer runt på trädgården. Vi åkte iväg och köpte lite mat för att grilla och satt där en stor del av kvällen. Råkade skjuta lite majs på H vilket inte var menningen, han satt lite i vägen bara. ;) Skulle ta bort en majsbit mellan tänderna med en tandpetare och den biten flög iväg och landade strax ovanför hans öga. hahaha vad jag brast ut i skratt. Den reaktionen man fick se.. haha ohh my god. Hahaha
Idag har det bara blivit en lugn dag. H kom på att han skulle jobba och fick åka iväg till det. så jag, Sol och Danne beställde upp pizza och satt och åt det här. Mysigt och trevligt. Dom är härliga dom där två :)
så resterande kväll har jag bara gått och småplockat här hemma hos honom och väntar nu på att han ska komma hem. så om ca en timme borde han vara här. tycker jag iaf :) längtar ju redan efter honom

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: