Sara Claesson -

You're the closest to heaven that I'll ever be

man har fått mycket information nu den senaste vecka. allt från praktikplats till försäkringsbolag och allt som hör till. hamnar på en allmänmedicinavdelning, vilket jag är riktigt nöjd med, och ska, om jag fattat rätt, ingå i något projekt där man har ansvaret över ett antal patienter tillsammans med andra studenter. kommer bli riktigt bra kan jag tänka mig. så jag längtar dit faktiskt.
Allt med nacken har tagits upp i försäkringsbolagen igen, så mer intyg/läkarbesök kommer komma nu frammåt. något man ser fram emot :(
en del i ens närhet har inte mått jättebra den sista tiden men jag hoppas det går mot ljusare tider för dem. de behöver inte mer negativa saker nu, det är dags att något positivt för dem händer. det önskar jag verkligen för deras skull.
Jag kan inte klaga på något, har en underbar familj, vänner och jag har en toppenpojkvän. Kunde inte önska mig någon bättre, han har allt enligt mig. Skulle jag räkna upp allt så skulle det ta för mycket plats men han är underbar.
men det är tufft att vara ifrån H, även om det handlar om en till några dagar så är det riktigt jobbigt. den nykärskänslan, där man vill vara med den andra varenda lediga sekund brukar oftast gå över efter ett tag och övergå till något annat. men för mig har den bara blivit starkare och starkare och jag älskar honom bara mer och mer. jag tycker om att kolla in i hans ögon och bara drömma mig bort eller bara kolla på honom när han sover. han är underbar den där håkan. jag önskar att han vore här så man fick somna brevid honom inatt. men det är att längta tills nästa gång man ses :) och jag längtar verkligen till det.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: