Sara Claesson -

Traine plats

Känner att man har tappat stinget lite på att blogga. Finns så mycket annat som man vill göra och folk man vill träffa att man får prioritera lite. Har min sista vecka på jobbet nästa vecka. kommer sakna det. har trivts väldigt bra men har även pratat lite och jag är ju garanterad en traine plats om jag vill. och jag har ju tackat ja självklart för arbetsmarknaden ser ju ut som den gör och sen så trivs jag bra i kommunen. det är en plats där du har mycket frihet och där du måste kunna mycket och får fatta egna beslut. tror det är en bra plats att börja på om man vill bli säker i sin roll. Har en termin kvar nu sen är man färdig, sen är man förhoppningsvis sjuksköterska. ser fram emot att jobba även om det är ganska glidigt i skolan så sett.
Hade en jättehärlig dag igår med H och Sol. anledningen till att jag skriver H är för att det går mycket snabbare än Håkan.
Vi hämtade mat på alcamo och åkte hem tll sol och åt, kom in på en disskusion med gamla ruiner och så och sol och jag var säkra på att Brahehus låg innan gränna medans H sa efter gränna. den som hade fel skulle fixa mat till kvällen till den andra. Kan ju säga så mycket som att H fick en god kvällsmat, sen kan ni nog räkna ut resten själv....
En snabb tripp till IKEA för att sen åka till claras och för att köpa morotskaka och denna njöt vi av  parken (mjölkafållan). Min gaffel flög iväg och sen lät det som ett skott och en fågeljäkel sket rätt ner på bordet och det skvätte överallt. Sol klarade sig och H var det mest synd om. riktigt trevligt var det. sen blev det ben lugn kväll hemma hos H med kex och ost, frukt och cider.
och att få somna jämte honom är nog bland de bästa som finns :)

// sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till traineeplatsen och förlåt för min frånvaro. jag måste bara lösa skiten som är just nu innan jag går under. för det känns det som jag håller på att göra. puss

Postat av: Anonym

tack. du är underbar, vet du det? saknar dig. kram

2009-08-11 @ 15:06:54
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: