Sara Claesson -

Hope and glory

Haft en lugn och behövlig dag. Ibland behöver man ta det lite lugnt och hinna ikapp sig lite om man säger så. Även om man är med andra och tar det lugnt är det skillnad till att vara själv, man hinner reflektera lite mer och tänka på vad man vill och hur man vill ha det. och det har jag minsann. Bara positiva saker vill jag säga. saker jag vill händer snart men som jag inte kan styra över. så det gäller bara att hoppas att turen är med mig lite till.
Tog en fika med jennie idag. en välbehövlig sådan. Det var ett tag sen vi träffades och hade en del att prata om. Det är härligt att hon har ett jobb, det får henne att må bättre. att få ha något att pyssla med. sen hoppas jag att hon blir piggare och får lite mer ork. det har vart mycket för min vän nu och nu tycker jag att det räcker :)
Var förbi H på jobbet hans med. trevligt att se vart han jobbar och alla dessa datorer. my god. haha. det var en syn det. hans jobb verkar ändå väldigt roligt tycker jag. få prata i telefon hela dagarna och när de är lugnt hinna kolla på en film eller kolla på tv. me like :)

Lyssna på denna låten. Orginalet tycker jag inte om men när man lyssnar på den akustiska versionen så blir den bra. den blir väldigt annorlunda och funkar verkligen att lyssna på.



// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: