Sara Claesson -

Anatominplugg

Sitter och pluggar inför omtentan imon. Har precis lärt mig respirationsystemet och ska snart ge mig på nervsystemet. Det ända som vart höjdpunkten idag är två saker, en rolig nyhet och en fika på johans med håkan och hans vänner. väldigt trevliga människor, kände bara att hjärnan var på annat håll idag. bland böckerna och alla kroppens delar. även om chanserna är väldigt väldigt små att jag skulle klara denna tenta så vill jag ju ändå göra mitt bästa och försöka.
Så jag fick väldigt dåligt samvete när jag var tvungen att gå hem för att plugga när de skulle iväg på annat :(
hade varit kul att lära känna dem mer. men det kommer ju flera gånger. längtar tills imon efter tentan, då får jag träffa hååkan och även tills på onsdag då en liten makeover kommer ske. ska bli grymt kul.
Det är så jobbigt att vara ifrån honom, saknar ju han grymt mycket. <3
nu blir det nervbanorna...

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: