Sara Claesson -

naprisen har jag vart hos

var hos napprapaten idag och jag höll på att få chock när jag kom in i hans behandlingsrum. massa sladdar och apparater ch tanken var att han kommer att chocka mig. jag kommer få el i mig
och pulsen bara steg.
men tack och lov att jag kunde andas ut sen. de sedvanliga undersökningarna gjordes icg jag skulle börja mig hit och dit och sträcka på mig och så vidare.
sen lägga mig ner på en brits och han började att knåda och knåda min nacke. fy fasiken va skönt det var att få lite massage. det var behövligt.det var mkt lättare att röra på sig sen efteråt och jag tror på den behandlingen faktiskt. hellre det en en massa el i kroppen.
men nu mår jag bara illa. ska lägga mig och försöka att bli av med illamåendet. har endast sovit 3 timmar inatt oxå så känner mig inte allt för fräsch. allt problem är nacken
fasiken jag borde amputera den,. vet att johan gladerligen ställer upp med kniv och sin korvtång som han så mycket pratat om. så fort man har ont ngnstans så hör man från han:
- AMPUTERA! (och så lyser han upp)
han är för söt den där.

smakade jättegott tee. rekomederas:

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: