Sara Claesson -

gadda gadda.... soon my dear

surfade runt lite och kollade in olika hemsidor för tatueringar.
jag är verkligen sugen på att göra en till men jag tror faktiskt att jag väntar lite
vet vad jag vill ha men har inte hittat det rätta motivet än.

men hittade dessa:

     

grymt snygga och jätte bra gjorda. man kan nästan tro att det finns sprickor i själva huden. tyvärr finns det inte bra tatuerare i jönköping som jag skulle kunna låta gadda mig. det finns en som jag tycker om som gjort den jag har på benet och sett mycket av hans andra verk på Jennie.
men han är den enda här som jag skulle kunna låta gadda mig.
gjorde min första på tattu house som nu heter house of pain. de får aldrig röra mig igen. den jag gjorde fick jag göra om och efter det så är den fortfarande inte ordentlig. så överpriser till dåliga kvalite tatueringar. att de inte går en kurs eller något för att lära sig
men som sagt vill gadda mig igen måste bara vänta lite på det.

// sara

Kommentarer
Postat av: JENNIE. M.

låt udde gadda om du ska göra en ny. ses snart tycker jag. dock så är jag i tranås och i stockholm från till och med onsdag... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: