Sara Claesson -

en lugn lördag

skönt med såna här dagar då man inte flänger och har en massa måsten att göra. var och träffade jennie min och vi tog en sväng på a6, stadsparken och sen värmande pepparmyntste hos henne. det var nog det godaste peparmyntsteet som jag druckit. jättegott verkligen.

sen bar det av för att träffa minna chrille och jenny,. var trevligt. längesen man åt på liban deli och det är gott där vad folk än säger. hört några flera som klagar :P men det är jättegott. det var kul att bara snacka och bara vara där med. det var skönt. hoppas att de får det kul ikväll

haft en skaplig dag idag. jag är så jäkla stel i nacken och det gör ont på grund av det. alla spänningar känns när jag rör mig emn det är bra iofs att jag inte har kräks idag (en ganska daglig syssla annars) så det tar jag som ett tecken att jag går framåt av behandlingen.

fick ett brev från försäkringskassan som betalar tillbaka en del av mina pengar som jag skulle ha pga sjukskrivningen i augusti så det är bra :D skönt nu en vecka innan lönning att få lite extra tillskott i kassan. :D det stramar där ordentligt vill jag säga
sen fick jag B på gerontologitentan så det är jag också glad för. det var behövligt. kändes som om den satt rätt. får vanligtvis annars D eller E, vilket är godkännt. men de verkar har blivit fel på datasystemet så att de ämnen jag fått E i egentligen står det D. jag klagar inte :P bara bra tycker jag

nu ska jag lägga mig och kolla på REAL WORLD trevlig serie om några människor i hollywood som kämpar för att bli skådespelare eller sångare men har ersonliga problem som de kämpar med samtidigt som detta. en sån serie som man fastnar i.

natti natti
// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

det var mys idag och du ser inte ut som ett barn. varför ska jag maila den när du bara kan kopiera den eller spara den direkt från bloggen? haha. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: