Sara Claesson -

en dag till går

sov inte mycket inatt. en timme ungefär. så är lite seg idag. det är la det minsta man kan säga. men de känns bättre,
vill ha amnnen min på hemmaplan inte på andra sidan jorden.
var hos napprapaten idag och det känns mycket bättre. jag tror att ja kommer att bli av med min whiplash.. och ja det kallas även whiplash även om det är övergående. det är det som står i mina papper nu att jag har en whiplash möjligen övergående. så det är något positivt

när man väl kommer igång med allt så är det alltid något som stör. just nu känner jag att när jag väl kommer på fötter och klarar av något så kommer det något annat. hoppas inte att det går igenom. jag snackar i kryptor men kan inte tala klarspråk än.

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: