Sara Claesson -

fatastico

ja en helt fantastico dag
god mat på liban deli, underbart sällskap av johan, sovmorgon. roligt samtal imorse
skulle jue försöka komma in på hälso odag me.. passerkort och allt hade man jue
men vafassiken kodjäkeln funkade jue inte. nu vet jag att man inte ska svära men jag är verkligen tvungen.  blir inte klok på det. skaffar ett nytt passerkort och då räknar man jue mmed att det ska funka jue. men icke.
stackars victor som fick höra mina små ramsor. hahaha


saknar dig jennie!
 hoppas att det går bra med ditt jobb
image219

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

söt du e!!! jag tror att jag va ledig nån dag mitt i veckan nästa vecka. ska kolla uupp det. så kan vi fixa ditt hår med. pussssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: