Sara Claesson -

29/1-08

satt o tänkte på de och fick sånt sug av att åka utomlands. att koppla bort skolan ett tag och bara vara.. javisst jag är skoltrött men för envis och för feg för att hoppa av. vilket iofs är bra för en gångs skull
när man väl har ngt bra ska man la kämpa för det va? ja det tycler jag och det ska man me
sitter och hör riset bubbla i bakgrunden. ska göra en sallad te imon.. orkar inte göra ngt mer avancerat. en liten latmask som skvalpar fram.. hahaha
så vad har man gjort för nytta idag..jo...
var o handla me johan vilket var trevligt. var på media markt och han hadlade ipoden han snackat om ett tag, sen blev de IKEA där de blev förnödenheter. de går aldrig att gå igenom IKEA utan att köpa ngt. varför? antagligen för att de ä så jäkla billigt.. finns alltidf saker för en femma och vem har inte det liggandes i fickan ;).. sen bar de av te månadens inköp på willys. en riktigt bra mataffär synd att den inte finns närmare. hade vart lite lättare då.
sen pratade jag, hjälpte och filosoferade jag me mamma en bra stund. vilket är nödvändigt eftersom båda tyckte de var bra att snacka av sig. mkt att prata om nuförtiden.. eller jag iaf.. hehehe
sen var jag iväg och skulle egentligen bara luncha me jennie.. orkade inte laga mat.. kommer latmasken in igen. men de slutade me en trevlig lunch på kaffebönan och sen så skulle vi bara kolla lite snabbt på stan men de slutade me att jag kom hem me en kjol, byxa, 2 tröjor, ett linne och det var inte bra..nädvändigt men inte bra... så nu har man ångest på köpet.
senhar jag bara vart hemma och pillat lite, diskat och såna hära saker. men ska ta o pilla lite till  så man får lite iordning här hemma.. hoppas man inte är själv ikväll.

have a good evning
// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: