Sara Claesson -

28/1-08

var ute o gick me jennie innan idag runt munksjön. var riktigt trevligt. skönt att få snacka av sig lite. hahaha nästan som vanligt så går munnarna i ett och vi avbryter varandra nog utan att tänka på de. men skönt att snacka me tjejen eftersom hon är en av de få som förstår sig på mig och som man inte behöver förklara så mkt för för att hon ska fatta ´vad som är fel. de finns ngr till som förstår sig på mig och de vet vilka de är.
kom in i ngn sorts depp period i helgen men som är skönt för nu är de över och hoppas att man slipper det så den inte kommer tillbaka på ett tag. ibland när det blir för mkt av saker så måste man avreagera sig på ngt sätt pch det var mitt sätt. men tack gubben för att du visade att du fanns där även om jag ville vara själv en tag. tack!
imorgon skall de shoppas och handlas mat me johan. ser fram emot det och hoppas att de blir riktigt kul! det tror jag verkligen att det ska bli.
ska försöka att ta mig runt munksjön och plugga lite imon me. måste kommaigång me plugget känns som om man ligger efter en del. fick reda på praktikplatserna idag och jag hamnade i habo. det kommer nog bli en bra praktik. det är två bra sjuksköterskor som man har chans att gå med. men jag hoppas ju på den ena. nu gäller det bara att hålla tummarna så skall det gå bra, det är jue inte som eksjö iaf. det var en bra plats därnere men att vara en bra bit från johan även om man pratade varje dag så var det jobbigt. plus att det inte var så kul att bo på ett vandrarhem i fyra veckor som inte ens hade varma element och att vi bodde fem stycken i ett rum. usch ja
johan ska göra sin utlandstermin i Canada. hoppas att han kommer att trivas därborta. kommer att sakna människan.. mkt! det kommer att vara jobbigt att vara ifrånhan men det handlar om fyra-fem månader så det ska gå. får skaffa ngt sorts skype snacka han om. smidigt att ringa över internet gratis men undra om de funkar me segt bredband som jag har?
aja dags att sysselsätta sig lite.. med ngt iaf.. hehehe...
ska försöka ta promenader varje dag eller iaf fem dagar i veckan. känns som att det skulle behövas och skönt är de när det pirrar lite i benen.. hehehe

// sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: