Sara Claesson -

tre veckor och tre dagar kvar

ja så pass länge är det kvar av praktiken. visst har man kul men på något sätt så längtar man tillbaka till ´skolbänken bara för att få lite mer rutiner i vardagen.. och få lite mera SOVMORGONAR... tackar och bugar--d et behövs. lite tungt att gå upp halvs ex på morgonen. javisst ska inte klaga de finns alltid dom som har det värre
men imorgon skall de bli roligt.  kort dag med
ska permanenta håret me :D spännande
jennie ska göra det på mig men vi får ta det när hon har ork och tid. hon har fullt upp med sitt jobb. hoppas det går bra guman!
men visst sitter man lite på nålar.
i lay my hair in your hands baby.

snart är det dags att skjutsa föräldrarna till landvetter för en resa te lanzarrote. är inte det minsta avundsjuk. nej verkligen inte. men lutar ot ett lettlandsresa för mig i maj. hoppas bara att det är okej för domatt vi kommer dit. men håll tummarna för det.
dags att ladda batterierna för imorgon. har jue håkan som ska köra med mig hela dagen.. lr endast till två men det räcker.

// sara

Kommentarer
Postat av: Hannah

spännande att permanenta håret ! hoppas det blir bra !

Postat av: Walle

Jag går upp 05:00 varje dag "/

2008-02-18 @ 21:04:15
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Walle

Nej, jag är studerande.. bor 6,9km ifrån min skola närmsta med programmeringsinriktning annars bor jag vi en av stockholms största skolor men jag valde en längre bort!

2008-02-18 @ 21:21:21
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: jennie

skitunge, min klocka ringer halv fem.

2008-02-20 @ 13:14:34
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: