Sara Claesson -

en skön och avslappnad kväll

det var en kväll som var riktigt trevlig.
börjar med att jag träöffar dem vid juneporten. och med dem menar jag jenny, veronica och hennes pojkvän, victor och pär. trevliga typer det där. och vi tog oss till liban deli och åt. fattar inte att folk inte kan tycka det är gott. de har jue himmelsk mat vill jag påstå. men tur kanske det att alla har olika smak annars så skulle det jue aldrig finnas bord där. haha
gick vidare till bion för att kolla på en film. det blev..... fan nu står huvet still....sådär ja cloverfield. asså skulle inte rekomendera att man går på bio på den. så jäkla bra är den inte och de har spelat in den på det sättet att det ser ut som om de hade en handkamera hela tiden och det blev riktigt jobbigt stundtals. samt att slutet var riktigt dåligt. det enda positiva med filmen var att man kunde få en sorts medkänsla med dem och känna med dem i olika situationer. men annar får den nästan minus för allt.
ingen av oss ville gå hem så valde att gå te claras för en hederlig fika. trevlig prick den där pär. satt där o snackade lite och försökte att hitta melodifestivalen på deras tv men antar la att den var slut redan.. ngn som vet vem som kom vidare?
gick hem te jenny och kollade på jackass 2.riktigt rolig film men mådde illa vid vissa inslag. vem fan kommer på en jäkla dum ide och dricka hästsperma? de ä jue fasiken inte klokt. höll på att hulka ett ganska bra tag kändes de som. försökte att i mitt stilla sinne dölja det lite. ska iväg te henen imon och lämna matlådan bara. det får jag icke glömma!
va gullig johan är. undrar om jag vill ta sällskap me han och andreas hem  för att se till att inget händer en. tyvärr så var ja jue redan hemma då men va omtänksamt verkligen.saknar människan. saknar hans närhet. men hoppas jag får träffa han snart
time to go to bed. im tierd
nighty

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: