Sara Claesson -

8/2-08

kan tyvärr inte komma på bättre rubriker. mewn tycker de ändå är daterade och riktigt bra. bara för att beröma mig. lite sånt behövs jue
vart en dag som jag trodde inte man skulle få så fullt upp men ack va fel jag hade. hade seminarie imorse som gick sådör. kändes väldigt pinsamt eftersom man glömde fixa halva seminarieuppgiften. lite pinningt att presentera den. sen så efter det var det att hämta tentan där jag låg fyra poäng över G. huvudsaken var jue betyget. men men. träffade minna, jenny och victor en snabbis nu innan alla går ut på praktik. jenny och victor är jue ingenfara att träffa men minna sticker jue iväg te norge så henne får man inte träffa på ett tag. hoppas verkligen att hon får de bra där.
träffade jennie och hennes vän emeli en snabbis idag. emeli var trevlig. pratglad kan man säga. gick te claras en stund och satte oss. skönt att sitta o snacka av sig lite. det behövs ibland faktiskt.
träffade johan, andreas och johans kompis foppa där me. alltid trevligt att se dem.
sitter hemma nu och tar det lugnt. känns som om man har en del att tänka igenom. ska te habo snart på praktik och det lär jue inte bli den lättaste direkt. långa uppgifter som skall lämnas in och som man måste göra under praktiken. känns lite tungt vill jag säga. sen skall jag kanske säåtta in en spiral vilket jag oxå känner att jag måste tänka efter på. självklart är man nervös och jag är lite nervis på att det kommer att bli värre istället för bättre. man vet jue inte utgången för detta. men det skulle vara riktigt skönt om de skulel funka verkligen. fy va skönt det hade vart.
imorgon kommer ivana på besök. det var verkligen ett tag sen man träffade henne. vi har oxå mkt att snacka om. måste jue uppdatera stumpan min på allt som har hänt det senaste. så skall hon serva mig me tilltugg,. snacka om att man har det lyxigt även om jag önskar att man kunde göra ngt sånt för henne ibland. men hin är jue min lilla mamma får man la säga. ser alltid till att jag har vantar o halsduk när jag går ut osv :p gulligt värre. nej men ska hitta på ngt flr henne snart så. men de ska bli riktigt kulo att träffa henne imon

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: