Sara Claesson -

7/2-08

what a day what a day
hade det riktigt trevligt igår me johan min. jättemysigt. lagade tacos och kollade på film och hade det allmänt mysigt. synd att man vart tvungen att gå därifrån imorse.  men men. de får man göra om. nu är han jue lite upptagen framöver, så får ta o ha han i tanken hela tiden istället. ovanligt för mig?... icke sa nicke.. tankeverksamheten är igång hela tiden. tro de lr ej...
vart i habo en snabbis och träffade barbnmoskan. får se hur allt bli nu men att knappra piller ska jag helst sluta med. enligt mig. räcker med det jag redan får i mig. får se nu om de blir spiral lr vad det nu blir. hon ville snacka lite me läkaren om de me tanke på att man är ett litet extrafall lr vad jag nu ska säga
sitter och försöker förbereda mig inför seminariet imon men fattar inte vad det är jag ska ta o läsa på. allt finns på ett enda papper och vi har inte fått några anvisningar heller. konstigt det där.
saknar min lilla sötnos men får träffa hans nart igen

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tycker om dig. e orolig... ska ringa imon. vill vtea hur det går med allt. vet inte om jag orkar ses imon dock. har inte sovit på 2 dagar och jag funderar på om jag ska försöka sova mellan emelies klippning och emmy och jesper. får se hur jag mår imon. hörs söt.

och vad är det han har startat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: