Sara Claesson -

26/2-08

o va trött jag blir på habo ibland. jobbade nyårsdagen och självklart så vill jag jue ha lön för detta och det ska jag ha idag. men tror ni jag får det. nej. blir så trött på dem. dags att ta ett samtal te lön och fixa upp detta.
varit en omväxlande dag. fick min utvärdering efter halva perioden på praktiken.god förmåga pådet mesta. låg jue inte negativt på allt. men saker man ska förbättra

ta mer intiativ (det kommer men man måste komma in riktigt i det innan man börjar. det är jue människor man jobbar med så det tar sitt lilla tag innanman känner alla)
>
rapportera mer (har inte fått något tillfälle att göra detta)
>
prata mer med anhöriga och informera dessa (träffar inte ofta anhöriga och när detta väl sker så har personalen redan hunnit informera dem. men visst jag kan upprepa detta för dem en gång till)
>
ta för dig mer (det kommer ge det bara lite tid. det börjar släppa)

visst har hon rätt om att många saker kan man förbättra och det är klart att jag ska göra mitt bästa. så är det jue alltid. klart man vill ha så bra betyg som möjligt.
handledaren är bra skänt att det går att skämta me henne. annars hade det vart katastrof
många saker blir inte som man riktigt tänkt sig!

// sara

Kommentarer
Postat av: tove

hoppas du haft en bra dag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: