Sara Claesson -

19/2-08

yttreliggare en dag av praktiken har gått. trevligt har det vart idag och alltid lika skönt att få åka hem tidigare. tack för alla möten ni har. toppen verkligen. :D
trött på att räkningar som man betalar får man en påminelse på. även om de är betalt för ca en vecka sen..  hade jue vart bra om de kollar upp när de får in pengarna istället för att förvirra oss små blondiner.
hade det mysigt me johan imorse ville inte gå därifrån. men tyvärr så var man tvungen. han är så mysig. när jag är med han så känner jag mig trygg! det är en riktigt bra egenskap. en av många.
har en funderare sóm inte kan komma ut ur mitt huvud men kommer att ta upp detta senare sen. inget att oroa sig för
vill också tatuera mig igen... en lotusblomma vid höften. en blå turkos sådan. men vill jue inte känan mig söndertatuerad heller. har två stycken men funderar verkligen på den tredje. olika antal är allid bäst :D... nästan iaf

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

jag gillade den. läs i det senaste inlägget! hitta på nåt nån dag? promenad kanske? puss

lotusblomman lät fin ju...

Postat av: jennie

promenad i helgen låter super!

2008-02-20 @ 13:28:12
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: