Sara Claesson -

resa bokad... fy fan va duktig jag är!!

LANZAROTE HERE WE COME!!!!
fasiken va skönt det ska vara att komma iväg. den 1/1-09 åker vi. inget nyårsfirande men de får man offra kommer ha en toppen vecka därnere


Playa blanca har vi vårt hotell. nästan längst ner på den södra udden. vaaarmt
hotellet är jättefint med tennisbana, jacuzzi, inne samt ute pool, barer osv...

Hotellet:



mysigt. jag längtar bara. det ska bli skönt att komma bort bara. komma från kalla sverige
nu blir det sängen

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

fan vad skönt att komma bort ett tag, det behöver du. och skönt att ta igen lite tid med johan. gott att du gillar håret, me like it a looot. du blev liksom... tillpiffad. och ja, de böckerna är verkligen råa och brutala men ack så vackra på något sett. ses snart igen. puss

Postat av: Janni

Åh, vad avundsjuk jag blir. Njut lite åt mig oxå!

Kram Janni

2008-12-07 @ 07:50:57
URL: http://brandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: