Sara Claesson -

lanzarotre inte långt kvar nu

hade mamma och pappa på besök. trevligt måste jag säga det var ett tag sen
vi kom ganska snabbt  in på ämnet lanzarote. ska bl så skönt att komma iväg.
har fått en hel del tips som jag tror att vi ska göra. ta en bil och åka runt på södra delen av ön och kolla in vad som finns. hört om en bra strand som jag vill att vi ska till för stranden där vi ska vara är ingen trevlig strand om jag förstod rätt.
jag längtar så.
det jag fick reda på är att det är en liten bit att gå till den billigare delen av playa blanca då vi bor i lyx delen. :s
men de kommer att bli mysigt att komma bort. jag tror de är de som vi behöver. att få ha en hel vecka för oss själva...
jag hoppas ju på att bli bortskämd med tanke på allt jag ställt upp på nu dessa 4 månader ;)

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

vet jag? jag vet en massa saker men vad du syftar på just nu har jag noll koll på. kolla på filmen med johan sen, den är bra. hälsa. puss

Postat av: jennie

vet jag? jag vet en massa saker men vad du syftar på just nu har jag noll koll på. kolla på filmen med johan sen, den är bra. hälsa. puss

2008-12-22 @ 11:07:52
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: