Sara Claesson -

körs samma visa igen??

skulle träffa person A säger vi att personen heter, för att fia en julklapp till brorsan. det slutar med att person A ringer och vill berätta en sak:

- uhmm nu är det såhär att jag kan inte åka ikväll. jag har fått förhinder
- jasså vad nu då?
- ja alltså jag måste hjälpa person B (nästan en flickvän) att hämta färg och renovera hennes lgh
- jaha okej. ja hinner du inte sxå gör du inte de

jag är rädd att samma visa kommer hända igen som hände för ett antal år sen. den gången slutade det med att jag och person A inte hade kontakt på nästan 2 år. ska samma visa komma upp igen
jag vet inte om jag orkar med det igen. att man ska prioritera en flickvän/sambo (lär det bli snart)
jag tror inte jag kommer orka med de en gång till

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

åh söta du. det är inget att bry sig om.

strunta i den personen ( jag tror jag vet vem det är? )vad kul att du och folk gillar håret ;0) jag tycker du är urjusig i det. ingen jobbig utväxt heller. och visst är mobilen söt. me like. ses snart ja. ja ska nog jobba i helgen. men vi kan väl hålla det öppet och försökta pricka in? pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: