Sara Claesson -

jag förstår mig verkligen inte på jidhe.

jag förstår mig inte på den människan. såg igår på idol en stund och sen kollade jag eftersnacket på nätet imorse.
att han kan fråga juryn vem de tror skulle vinna idol och inte förstå att juryn inte villa svara på den frågan utan frågade om och om igen. sen i slutet så började han slänga av sig kavajen eller så och på något konstigt sätt reagera och skulle ut ioch slå ner ngn av jury medlemarna.

det kändes så falsk på något sätt. jag har aldrig tyckt om hans framträdande i tv iaf men igår tog verkligen priset. det är en person som jag inte tycker om. han är falsk! iaf vad jag känner....

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

kom på att jag kan börja kalla dig för ljushuvud nu haha.

Postat av: jennie

har inte jobbat nu på ett par dagar, har varit sjukt. men ska iväg nu. pusspuss

2008-12-09 @ 14:42:24
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: