Sara Claesson -

ja men visst då

har mycket i skolan nu. har ett arbete som jag vill att vi ska bli färdiga med denna veckan men just nu känns de bara stressande.
är inte alls sugen på att åka till bassängen imon. känner för tillfället att det är hopplöst. jag är ganska bra i axeln och jag tränar nackmusklerna så varför ska jag upp dit nu? jo för min sjukgymnast vill. men inte lyssnar hon på mig. jag tycker det bara blir värre av att göra dom övningarna. vet inte vad man ska göra. har man mage att ringa sjukgymnasten och säga att det är okej nu jag behöver in te gå där? jag vet inte om jag vågar

har mått väldigt illa den senaste tiden. vet inte vad det är. jag antar att det är nacken. men jag har inte så ont. men det sitter väl i iaf.
ska bli spännande nu är det bara 7 hela dagar kvar :P
spännande

// sara

Kommentarer
Postat av: jennie

snart kommer jooohan. du får fokusera på de biten istället. jag förstod vem du menade. vi får ses snart och prata lite om det. när kan du? puss

Postat av: jennie

ses på lördag snygging...

2008-12-17 @ 22:08:02
URL: http://itismethatisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar: